Het afgelopen jaar hebben we weer mooie ontwikkelingen doorgemaakt en is Online Succes sterk verder gegroeid. Ook onze artikelen deden het erg goed, zo blijkt uit de vele positieve reacties die wij daarop ontvingen. Daarom blik ik graag samen met je terug op welke content in 2019 het populairst was op Online Succes.
#5. 5 video marketing tools om top video content te maken
Wij vinden dat video inmiddels niet meer mag ontbreken in een B2B marketing strategie. De populariteit van ons artikel laat nog maar eens zien dat veel bedrijven worstelen met video. Wij geven je 5 tools om eenvoudig video’s te maken en een bonustip om deze content nog beter te laten scoren.
5 video marketing tools om top video content te maken
#4. Hoe je website personalisatie toepast voor betere leads
Real-time personalisatie is de sleutel tot succes om ervoor te zorgen dat dat een homepage voldoet aan de behoeften van de belangrijkste bezoekers. In dit artikel leggen we je in vier stappen uit hoe ook jij aan de slag kunt met B2B website personalisatie.
Hoe je website personalisatie toepast voor betere leads
#3. 5 simpele manieren om je e-maillijst op te schonen voor meer interactie
E-mailmarketing was ook in 2019 een van de meest effectieve manieren om je doelgroep te bereiken en ik verwacht dat het kanaal in 2020 een belangrijke rol blijft spelen in B2B marketing. Om de resultaten van e-mailmarketing campagnes op peil te houden is het belangrijk om je e-maillijst regelmatig op te schonen. in dit artikel geven wij je een handig stappenplan om dit te realiseren.
5 simpele manieren om je e-maillijst op te schonen voor meer interactie
#2. Waarom het verschil tussen een MQL en SQL cruciaal is voor je B2B marketing
Een MQL en SQL verschillen wezenlijk van elkaar. Dit artikel legt je uit hoe je leads kwalificeert en ervoor zorgt dat iedere lead de aandacht krijgt die het verdient.
Waarom het verschil tussen een MQL en SQL cruciaal is voor je B2B marketing
#1. Een eenvoudige marketing audit uitvoeren: het hoe en waarom
Een marketing audit helpt je vooral om de strategieën vast te stellen die niet werken en je te focussen op zaken die wel lonen. Vaak wordt gedacht dat een marketing audit ingewikkeld en dodelijk saai is, maar dat hoeft niet het geval te zijn! Dit artikel beschrijft hoe je op een eenvoudige manier een marketing audit uitvoert die geen maanden kost, maar je wel de inzichten geeft die ertoe doen!
Eenvoudige marketing audit uitvoeren: het hoe en waarom
Op een succesvol 2020
Aan welke artikelen op onze website heb jij het afgelopen jaar het meeste gehad? En over welke onderwerpen zou je in 2020 meer willen leren? We horen het graag, om je zo nog beter te kunnen helpen succes te hebben in B2B. We wensen je in ieder geval een succesvol 2020!
Jij bent er toch ook bij?
Al ruim 5.000 professionals ontvangen maandelijks onze blogs.