Infographic: Website Conversie Killers

Infographic: Website Conversie Killers

Het aantal bezoekers op jouw website zegt nog niet zoveel als je niet weet wat het resultaat is van jouw bezoekers. Dus wat is het doel van jouw site? Wanneer is er sprake van succes (conversie)? Er zijn verschillende conversie doelen mogelijk, hieronder een aantal belangrijke:

  • Contact/offerte/brochure formulier invullen (lead)
  • Abonneren op je nieuwsbrief
  • Product kopen (sale)

Het kan zijn dat je weinig conversies op jouw website hebt. Wellicht heb je dan last van conversie killers. In de infographic hieronder vind je 11 website conversie killers op basis van mijn ervaring met conversie verbetering waardoor je zelf deze fouten niet meer hoeft te maken!

Via: 11 Website Conversie Killers Infographic

TIP: Geef je sales en marketing een BOOST met Online Succes. Probeer het 30 dagen gratis, je zit nergens aan vast.

Frank is ondernemer en mede-oprichter van Online Succes: B2B marketing software die je nieuwe verkoopkansen aanreikt. Hij heeft veel ervaring met online marketing, leadgeneratie en het ontwikkelen van software. Frank deelt zijn kennis graag en schrijft o.a. onze e-books en blogs.

Reageren

Wat zijn jouw gedachten over dit artikel? Deel ze hier met andere lezers!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Ontvang onze beste tips over B2B leadgeneratie

Ja, ik vind het prima om jullie e-mails te ontvangen.

In dit gratis eBook van 79 pagina’s ontdek je alles over B2B leadgeneratie.

Maak je nog geen gebruik van Online Succes?