Infographic: Website Conversie Killers

Infographic: Website Conversie Killers

Het aantal bezoekers op jouw website zegt nog niet zoveel als je niet weet wat het resultaat is van jouw bezoekers. Dus wat is het doel van jouw site? Wanneer is er sprake van succes (conversie)? Er zijn verschillende conversie doelen mogelijk, hieronder een aantal belangrijke:

  • Contact/offerte/brochure formulier invullen (lead)
  • Abonneren op je nieuwsbrief
  • Product kopen (sale)

Het kan zijn dat je weinig conversies op jouw website hebt. Wellicht heb je dan last van conversie killers. In de infographic hieronder vind je 11 website conversie killers op basis van mijn ervaring met conversie verbetering waardoor je zelf deze fouten niet meer hoeft te maken!

Via: 11 Website Conversie Killers Infographic

Vond je dit interessant?

Meld je hier aan voor de Online Succes Blog notificaties. Je ontvangt elke 14 dagen een e-mail met ons nieuwste artikel en nieuws over Online Succes.

Frank is ondernemer en mede-oprichter van Online Succes: B2B marketing software die je nieuwe verkoopkansen aanreikt. Hij heeft veel ervaring met online marketing, leadgeneratie en het ontwikkelen van software. Frank deelt zijn kennis graag en schrijft o.a. onze e-books en blogs.

Reageren

Wat zijn jouw gedachten over dit artikel? Deel ze hier met andere lezers!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Alles weten over hoe je B2B leads genereert?

Ja, ik ben akkoord dat ik e-mails van Online Succes ontvang

Download dan de gratis Ultieme B2B leadgeneratie gids met meer dan 60+ pagina’s over:

  • De exacte stappen om continu online leads te genereren
  • Hoe je jouw leads uiteindelijk in sales verandert
  • Hoe NXP Semiconductors, CustomerGauge en PerfectView succesvol leads genereren