Website Conversie Killers

Website Conversie Killers

Het aantal bezoekers op jouw website zegt nog niet zoveel als je niet weet wat het resultaat is van jouw bezoekers. Dus wat is het doel van jouw site? Wanneer is er sprake van succes (conversie)? Er zijn verschillende conversie doelen mogelijk, hieronder een aantal belangrijke:

  • Contact/offerte/brochure formulier invullen (lead)
  • Abonneren op je nieuwsbrief
  • Product kopen (sale)

Het kan zijn dat je weinig conversies op jouw website hebt. Wellicht heb je dan last van conversie killers. In de infographic hieronder vind je 11 website conversie killers op basis van mijn ervaring met conversie verbetering waardoor je zelf deze fouten niet meer hoeft te maken.

Via: 11 Website Conversie Killers Infographic

Jij bent er toch ook bij?

Al ruim 5.000 professionals ontvangen maandelijks onze blogs.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Alex is oprichter van Online Succes. Hij helpt bedrijven te groeien door vragen te stellen en zijn kennis te delen.

Reageren

Wat zijn jouw gedachten over dit artikel? Deel ze hier met andere lezers!

Voel je vrij te reageren, jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*