Het B2B marketing onderzoek 2018: de resultaten

Online Succes voerde voor de derde keer op rij het B2B marketing onderzoek uit. Hiervoor deden wij online onderzoek onder bijna 200 B2B marketeers in Nederland. Hoe denken B2B marketeers over de trends op hun vakgebied in 2018? Waar liggen hun interesses en waar gaan ze in 2018 mee aan de slag?

Wat ontdek je in dit rapport?

  • De focus in 2018 voor B2B marketeers
  • De meest succesvolle manier om betaald te adverteren voor meer bezoekers
  • De meest gebruikte CRM systemen
  • Inspiratie voor jouw B2B marketing activiteiten

Over de onderzoeker Frank Husmann

Frank is mede-oprichter van Online Succes en heeft jarenlang succesvolle leadgeneratie campagnes opgezet in binnen- en buitenland voor het mkb en voor multinationals. Hij is auteur op Emerce, het grootste marketing platform van Nederland en deelt zijn kennis graag via blogartikelen, ebooks en onderzoek zodat jij ervan kunt profiteren.