Hoe je met de Google Ads integratie meer inzicht krijgt in jouw campagnes
Door Frank Husmann op 15 februari 2019Uit ons jaarlijkse B2B marketing onderzoek blijkt dat bijna 60% van de B2B marketeers Google AdWords inzet om meer...
05 video marketing tools om top video content te maken
Door Frank Husmann op 1 februari 2019Je denkt wellicht dat video vooral van belang is voor B2C bedrijven, alleen niets is minder waar. Maar liefst...
Hoe je B2B influencer marketing inzet om je bedrijf te laten groeien
Door Frank Husmann op 18 januari 2019De meeste marketeers kennen influencers vooral als personen die consumentenproducten aanprijzen op social media. Maar ook voor B2B bedrijven...
Hoe een goede preheader zorgt voor meer geopende e-mails
Door Frank Husmann op 7 december 2018E-mail is al jaren een van de meest effectieve marketingkanalen om je doelgroep te bereiken. Maar hoe zorg je...
Het B2B marketing onderzoek 2019: marketing automation opmars zet door
Door Frank Husmann op 14 november 2018Voor het vierde jaar op rij lanceerde Online Succes het B2B marketing onderzoek. Hoe denken B2B marketeers over de...
Hoe je origineel onderzoek visualiseert voor meer leads [voorbeelden + tools]
Door Frank Husmann op 26 oktober 2018Wil je dat jouw doelgroep je content echt leest waardoor je meer leads genereert? Zorg dan dat mensen je...
5 strategische analytics KPI’s voor elke B2B website
Door Gerard Rathenau op 12 oktober 2018Veel marketeers sturen vooral op operationele Key Performance Indicators (KPI’s) in Google Analytics om het succes van hun inspanningen...
Meer leads? Optimaliseer de conversie van je landingspagina’s [voorbeelden]
Door Gerard Rathenau op 7 augustus 2018Veel websites investeren in online kanalen zoals AdWords en Facebook/LinkedIn. Ik merk in de praktijk dat websites vooral de...
Hoe je leads genereert met origineel onderzoek [stappenplan]
Door Frank Husmann op 29 juni 2018Originele onderzoeken blijken al jarenlang een van de beste manieren te zijn om leads te genereren. Maar hoe zorg...