-
Waarom het verschil tussen een MQL en SQL cruciaal is voor je B2B marketing
Het categoriseren van leads in onder meer MQL of SQL helpt jou en je salesteam om leads effectiever te behandelen...
1 -
Een eenvoudige marketing audit uitvoeren: het hoe en waarom
De meeste mensen denken bij audits over het algemeen aan veel te gecompliceerd, saai papierwerk en mensen in pak...
-
Tips van experts: hoe zet je B2B video marketing succesvol in?
Steeds meer B2B bedrijven gaan aan de slag met video marketing of zijn dit van plan te gaan doen....
-
Hoe je website personalisatie toepast voor betere leads
In 1998 had Jeff Bezos een visie voor het internet. Amazon bestond op dat moment vier jaar en was...
-
B2B influencer marketing met een expert round-up artikel
Expert round-up artikelen bieden tips en adviezen van experts over een bepaald onderwerp en zijn ideaal om in te...
-
Hoe jouw bedankpagina voor meer klanten zorgt
De bedankpagina zien veel B2B bedrijven als het einde van een proces. Maar het kan juist een uitstekend begin...
-
Hoe je met de Google Ads integratie meer inzicht krijgt in jouw campagnes
Uit ons jaarlijkse B2B marketing onderzoek blijkt dat bijna 60% van de B2B marketeers Google AdWords inzet om meer...
-
5 video marketing tools om top video content te maken
Je denkt wellicht dat video vooral van belang is voor B2C bedrijven, alleen niets is minder waar. Maar liefst...
-
Hoe je B2B influencer marketing inzet om je bedrijf te laten groeien
De meeste marketeers kennen influencers vooral als personen die consumentenproducten aanprijzen op social media. Maar ook voor B2B bedrijven...
-
Hoe een goede preheader zorgt voor meer geopende e-mails
E-mail is al jaren een van de meest effectieve marketingkanalen om je doelgroep te bereiken. Maar hoe zorg je...