Hoe je data-driven marketing succesvol inzet
Door Frank Husmann op 27 oktober 2017Data-driven marketing biedt je de mogelijkheid om je marketingcampagnes effectiever en efficiënter te laten verlopen, mits je het op...
0Hoe je met SEO kwalitatieve leads genereert
Door Frank Husmann op 29 september 2017SEO draagt niet alleen bij aan meer maar vooral ook betere leads. SEO is een van de meest gebruikte...
Lead scoring, hoe pluk je de rijpe appels?
Door Ruud Hansen op 15 september 2017Wanneer je een succesvolle inbound marketingstrategie voor je website hanteert, ga je al snel merken dat het aantal bezoekers...
6 tips voor meer succes bij telefonische acquisitie
Door Frank Husmann op 1 september 2017Telefonische acquisitie is nog altijd een van de belangrijkste kanalen om leads op te volgen, maar wordt vaak nog...
9 tools om eenvoudig offertes online te maken
Door Frank Husmann op 18 augustus 2017Offertes zijn een belangrijk onderdeel binnen je salesproces en de online tools uit dit artikel helpen je om niet...
Hoe je met een online quiz B2B leads genereert [5 tools]
Door Frank Husmann op 21 juli 2017Een online quiz kan voor B2B-bedrijven meer inzicht in de doelgroep opleveren, de online aanwezigheid versterken en daarnaast meer...
Hoe je top content creëert die meer leads oplevert
Door Frank Husmann op 7 juli 2017Praktische artikelen kunnen meer leads opleveren. In dit artikel geven wij je daarom een aantal handvatten hoe je deze...
Hoe je succesvol leads opvolgt
Door Frank Husmann op 9 juni 2017Het succesvol opvolgen van een lead is een van de uitdagingen in het verkoopproces. Wij geven je daarom een...
Hoe je succesvol B2B leads genereert via Facebook
Door Frank Husmann op 20 mei 2017Facebook is het meest gebruikte social medianetwerk ter wereld. Veel B2B-bedrijven profiteren echter nog onvoldoende van de mogelijkheden die...