-
Hoe je content maakt die meer bezoekers oplevert
Lange tijd werd social media gezien als een uitstekend kanaal om je content en daarmee je bedrijf onder de...
0 -
Wat iedereen in B2B moet weten over de AVG / GDPR
De nieuwe wetgeving rondom de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) of GDPR in het Engels heeft nogal wat voeten in...
-
Heeft bloggen nog zin? [marketing onderzoek]
Veel bedrijven maken al lange tijd gebruik van blogs om online doelstellingen te realiseren zoals het genereren van meer...
-
Hoe je een customer experience strategie opzet
Customer experience is voor steeds meer bedrijven een belangrijk speerpunt omdat je je hiermee werkelijk kunt onderscheiden. Alleen wat...
-
Het B2B marketing onderzoek 2018: de belangrijkste trends
Wat zijn de trends op het gebied van B2B marketing in 2018? Waar gaan B2B marketeers in 2018 mee...
-
Hoe je data-driven marketing succesvol inzet
Data-driven marketing biedt je de mogelijkheid om je marketingcampagnes effectiever en efficiënter te laten verlopen, mits je het op...
-
Hoe je met SEO kwalitatieve leads genereert
SEO draagt niet alleen bij aan meer maar vooral ook betere leads. SEO is een van de meest gebruikte...
-
Lead scoring, hoe pluk je de rijpe appels?
Wanneer je een succesvolle inbound marketingstrategie voor je website hanteert, ga je al snel merken dat het aantal bezoekers...
-
6 tips voor meer succes bij telefonische acquisitie
Telefonische acquisitie is nog altijd een van de belangrijkste kanalen om leads op te volgen, maar wordt vaak nog...
-
9 tools om eenvoudig offertes online te maken
Offertes zijn een belangrijk onderdeel binnen je salesproces en de online tools uit dit artikel helpen je om niet...