Account Based Marketing Gids – Gratis ebook (PDF)

Met Account Based Marketing (ABM) maak je jouw lijst met droomklanten en ga je daar gerichte campagnes voor opzetten in samenwerking met sales. Maar hoe zet je dit in en wat werkt er nu echt in de praktijk?

In dit praktische ebook van 40 pagina’s vertelt Frank Husmann, mede-oprichter van Online Succes, je alles over Account Based Marketing met tips uit de praktijk. Bovendien delen andere B2B ABM experts via interviews hun kennis zodat jij hier zelf ook direct mee aan de slag kunt.

Wat ontdek je in dit gratis ebook?

  • Wat Account Based Marketing precies is en de voordelen ervan
  • Welke aanpak en welke tactieken het beste werken voor Account Based Marketing
  • De exacte stappen om Account Based Marketing in te zetten voor het optimale resultaat uit de samenwerking tussen sales en marketing
  • Hoe Capgemini en Verizon succesvol Account Based Marketing inzetten

Anderen over dit ebook

  • "Mooie praktijktips voor Account Based Marketing, een aanrader!"
    Danielle Nierop
    Danielle NieropDigital Marketing Manager AMCS Group
  • "Account Based Marketing kan voor elk B2B bedrijf een gamechanger zijn. Tenminste... als je het goed uitvoert. En door dit ebook te volgen, kun je er zeker van zijn dat dat het geval is!"
    Philippe Vanderhoydonck
    Philippe VanderhoydonckMarketing strategist bij Sorted.co

Over de auteur Frank Husmann

Frank is mede-oprichter van Online Succes en heeft jarenlang succesvolle leadgeneratie campagnes opgezet in binnen- en buitenland voor het mkb en voor multinationals. Hij is auteur op Emerce, het grootste marketing platform van Nederland en deelt zijn kennis graag via blogartikelen, whitepapers of e-books zodat jij ervan kunt profiteren.