Deze praktische gids leert je hoe jij jezelf en je bedrijf als autoriteit positioneert en tegelijkertijd nieuwe potentiële klanten aantrekt door het delen van je expertise.
Wil jij ook…
- Weten hoe je een online autoriteit wordt?
- Een website die nieuwe potentiële klanten aantrekt?
- Meer gratis bezoekers via zoekmachines en niet afhankelijk zijn van Google updates?
- Weten hoe je sociale media nu echt succesvol inzet voor meer klanten?
- Het online succes van je bedrijf vergroten?
Waarom dit boek?
Met content marketing creëer je artikelen of andere soorten content met als doel meer klanten te werven. Maar hoe doe je dit nu in de praktijk? De informatie over content marketing in dit ebook, gebruiken we zelf ook wekelijkse om gerichte bezoekers naar onze eigen websites en die van onze klanten te krijgen. Met dit ebook heb jij alle relevante informatie in handen om jouw website beter in zoekmachines te laten scoren en om grote hoeveelheden bezoekers naar jouw website te krijgen.
Herken je dit?
Je hebt al een website maar je hebt nog steeds weinig bezoekers. Of, je wilt een website (laten) maken maar wat zet je nu precies op je site? En hoe weet je nu of je website uiteindelijk wel hoog in Google terecht komt? Heb je nu echt een blog nodig? Of misschien heb je al een profiel op Twitter, Facebook of Linkedin en ben je op zoek naar sociale media tips en trucs die echt werken? Dit ebook geeft je antwoord op al deze vragen op basis van onze jarenlange ervaring met online marketing.
Voor wie is dit boek geschikt?
Het maakt niet uit of je nu net met je eerste weblog start of al heel lang een eigen website hebt, of je nu ondernemer of online marketing manager bent. Dit ebook is voor iedereen die op een heldere en vooral praktische manier uitleg wil krijgen over hoe je met content marketing meer bezoekers via Google en sociale media werft. En hoe jij precies die bezoekers aantrekt waarmee jij je bedrijf laat groeien.
Tips van andere experts
Voor dit boek zijn ook een aantal interviews gehouden met andere (inter)nationale experts over content marketing. Je leest praktische tips van deze experts:
- Aart Wallet – mede-oprichter van Fashionchick.nl, dé online winkelstraat voor fashion
- Keesjan Deelstra – zoekmachine optimalisatie expert en auteur van de veelgeprezen bestseller ‘Handboek zoekmachine marketing’
- Andy Donaldson – mede-eigenaar van het Britse top online marketing bureau HitSearch
- Nico Maessen – mede-oprichter van het vooraanstaande Nederlandse online marketing bureau Oogst (nu Merkle)
Wat leer je?
- Hoe je eenvoudig achterhaalt wat jouw doelgroep interesseert
- Hoe je content maakt die Google èn lezers geweldig vinden
- Hoe je de beste teksten schrijft zonder ooit gebrek aan inspiratie te hebben
- Hoe je succesvol andere soorten content maakt zoals (gast) blogartikelen, video’s, infographics en nog veel meer
- Waar en hoe je jouw content publiceert voor optimaal resultaat
- Hoe en waar je jouw content het beste promoot inclusief handige templates
- Hoe je een haalbaar content marketing plan maakt voor meer klanten voor jouw bedrijf
Reacties van anderen
Dit is wat lezers van het boek vinden:
Dit boek helpt je gelijk je business te laten groeien en er meer uit te halen. Het is in zeer duidelijke taal geschreven, dus voor iedereen begrijpelijk! Heidi Borgart
Goed en duidelijk geschreven boek over content marketing waar zelfs ik als ervaren blogger nog veel aan heb. Een aanrader! Patrick Schriel
Helder en direct toepasbaar boek wat iedereen die iets online doet moet lezen! Frederik van Til, Puur Makelaars
Over de auteur Alex Vermeule
Alex is oprichter van Online Succes. Hij helpt bedrijven te groeien door vragen te stellen en eigen ervaringen te delen.