Over deze pagina
Hier publiceren we updates over de beschikbaarheid van Online Succes. Ervaar je problemen en is hier niets over vermeld, neem dan alsjeblieft contact op.
Incidenten uit het verleden
21 t/m 23 augustus 2024 – Website, API’s en applicatie niet bereikbaar
Opgelost – Onze netwerkpartner Serverion heeft problemen met hun IP blocken die wij o.a. van hun leasen. Hierdoor zijn onze website, API’s en applicatie niet bereikbaar. We zijn niet de enige die hier last van hebben. Helaas zijn we genoodzaakt om al onze servers en machines te herconfigureren met een nieuw IP prefix en IP adressen. Update: we zijn klaar met het swappen van alle IPs en alles komt weer online. De herkenning in alle accounts is weer actief.
12 augustus 2021 – Bedrijven herkenning vertraagd
Opgelost – Door een DNS probleem is de bedrijven herkenning tijdelijk vertraagd. Het verwerken van bezoeken duurt langer dan normaal. Er gaat geen data verloren. Het Online Succes dashboard toont mogelijk bezoeken tot gisteren. Update: het probleem is inmiddels opgelost en de herkenning in alle accounts is weer up-to-date
19 juni 2021 – Gepland onderhoud
In de ochtend van zaterdag 19 juni van 6:00 tot 08:00 uur voeren wij onderhoud uit aan het Online Succes platform. Tijdens dit onderhoudsmoment migreren we het platform naar een ander datacentrum en hierdoor is de Online Succes applicatie tijdelijk niet beschikbaar.
15 juni 2021 – Bedrijven herkenning vertraagd
Opgelost – Door een probleem in ons datacentrum is de bedrijven herkenning tijdelijk vertraagd. Het verwerken van bezoeken duurt langer dan normaal. Er gaat geen data verloren. Het Online Succes dashboard toont mogelijk bezoeken tot gisteren. Update: het probleem is inmiddels opgelost en de herkenning in alle accounts is weer up-to-date.
04 juni 2021 – Applicatie niet bereikbaar door power outage
Opgelost – Door een power outage in ons datacentrum is de online succes applicatie niet bereikbaar. Update: de stroom is hersteld en de service komt weer online. Update: De bedrijven herkenning in alle accounts is inmiddels ook weer up-to-date.
22 maart 2021 – Website, API’s en applicatie niet bereikbaar
Opgelost – Onze netwerkpartner Transip heeft connectiviteitsproblemen en hierdoor zijn onze website, API’s en applicatie helaas niet bereikbaar. We zijn niet de enige die hier last van hebben. Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten tot Transip hun netwerk problemen (DDOS) oplost. Update: problemen zijn inmiddels opgelost en alles is weer online.