-
Hoe je een customer experience strategie opzet
Customer experience is voor steeds meer bedrijven een belangrijk speerpunt omdat je je hiermee werkelijk kunt onderscheiden. Alleen wat...
0 -
Het B2B marketing onderzoek 2018: de belangrijkste trends
Wat zijn de trends op het gebied van B2B marketing in 2018? Waar gaan B2B marketeers in 2018 mee...
-
Hoe je data-driven marketing succesvol inzet
Data-driven marketing biedt je de mogelijkheid om je marketingcampagnes effectiever en efficiënter te laten verlopen, mits je het op...
-
Wanneer kun je het beste jouw B2B nieuwsbrief versturen?
Het is heel vaak onderzocht: met e-mailmarketing haal je het hoogste rendement uit jouw marketinginspanningen. Uit onderzoek van McKinsey...
-
Onderzoek: welke B2B content levert de meeste shares en links op
Als B2B marketeer heb je verschillende mogelijkheden voor de inzet van content. Maar welke vorm levert de meeste shares...
-
Hoe je Account Based Marketing toepast: tips van 8 experts
De traditionele op leads gebaseerde marketing aanpak heeft maar 1 doel: zoveel mogelijk leads bovenaan in de salestrechter krijgen...
-
Hoe je content personaliseert voor je Account-Based Marketing strategie
B2B bedrijven hebben diverse mogelijkheden om via gepersonaliseerde marketing en sales vooraf geselecteerde bedrijven beter te bereiken, maar doen...
-
Ultieme lijst van 18 Account Based Marketing tactieken
Met Account Based Marketing (ABM) in B2B kies je als marketeer voor een gerichte marketing aanpak op een aantal...
-
Hoe je gepersonaliseerde video’s inzet voor meer conversie
Gepersonaliseerde video’s zijn een van de meest effectieve manieren om je sales en marketing nog persoonlijker te maken en...
-
Hoe sales en marketing samen meer conversie realiseren
Sales en marketing zijn het meest effectief wanneer ze goed op elkaar zijn afgestemd, maar liggen helaas vaak nog...