-
Waarom prospecting juist in tijden van crisis zo belangrijk is
Door het coronavirus is onze wereld drastisch veranderd en hebben vele bedrijven besloten om de zoektocht naar nieuwe prospects...
2 -
Hoe je in crisistijd focus houdt op je klanten (stappenplan)
Door de verspreiding van coronavirus zijn we met zijn allen genoodzaakt anders met elkaar te communiceren. Met een aantal...
-
Hoe je telefonische acquisitie effectief inzet
Je hoort tegenwoordig regelmatig dat telefonische acquisitie niet meer werkt. Nieuwe technieken en manieren maken het ook mogelijk om...
-
Trends in sales die je in 2020 niet mag missen
Het sales vakgebied is continu in ontwikkeling en succesvolle verkopers zijn diegene die meegaan met deze stroom. Met 2020...
-
Impact van de digitalisering op het verkoopproces
Door de digitalisering is het verkoopproces sterk veranderd, ook in B2B. Hoe ga jij om met deze ontwikkeling? Waar...
-
6 tips voor meer succes bij telefonische acquisitie
Telefonische acquisitie is nog altijd een van de belangrijkste kanalen om leads op te volgen, maar wordt vaak nog...
-
9 tools om eenvoudig offertes online te maken
Offertes zijn een belangrijk onderdeel binnen je salesproces en de online tools uit dit artikel helpen je om niet...
-
Hoe je succesvol leads opvolgt
Het succesvol opvolgen van een lead is één van de uitdagingen in het verkoopproces. Wij geven je daarom een...
-
Artificial Intelligence voor B2B sales en marketing
Artificial Intelligence (AI) geeft ons de mogelijkheid om de dingen die uniek zijn voor mensen te realiseren met technologie,...
-
Hoe sales en marketing samen meer conversie realiseren
Sales en marketing zijn het meest effectief wanneer ze goed op elkaar zijn afgestemd, maar liggen helaas vaak nog...