-

Hoe je in crisistijd focus houdt op je klanten (stappenplan)
Door de verspreiding van coronavirus zijn we met zijn allen genoodzaakt anders met elkaar te communiceren. Met een aantal...
0 -

Hoe je telefonische acquisitie effectief inzet
Je hoort tegenwoordig regelmatig dat telefonische acquisitie niet meer werkt. Nieuwe technieken en manieren maken het ook mogelijk om...
-

Impact van de digitalisering op het verkoopproces
Door de digitalisering is het verkoopproces sterk veranderd, ook in B2B. Hoe ga jij om met deze ontwikkeling? Waar...
-

5 interactieve content tools om meer leads mee te genereren
Als B2B marketeer gebruik je allerlei verschillende vormen van content om leads mee te genereren zoals whitepapers en ebooks....
-

Meer B2B leads genereren? Organiseer een webinar!
Een van de beste manieren om leads te genereren is het organiseren van een webinar. Maar wanneer kun je...
-

Hoe het publiceren van onderzoek voor nieuwe leads zorgt
Wil je dat jouw doelgroep je content echt leest waardoor je nieuwe leads genereert? Zorg dan dat mensen je...
-

Lead scoring, hoe pluk je de rijpe appels?
Wanneer je een succesvolle inbound marketingstrategie voor je website hanteert, ga je al snel merken dat het aantal bezoekers...
-

6 tips voor meer succes bij telefonische acquisitie
Telefonische acquisitie is nog altijd een van de belangrijkste kanalen om leads op te volgen, maar wordt vaak nog...
-

Hoe je met een online quiz B2B leads genereert
Een online quiz kan voor B2B-bedrijven meer inzicht in de doelgroep opleveren, de online aanwezigheid versterken en daarnaast meer...
-

9 B2B e-mail marketing voorbeelden voor elke fase van de klantreis
E-mail marketing is al jaren voor B2B-bedrijven een van de belangrijkste activiteiten om leads mee te genereren. Maar wanneer...
